Tuesday, June 2, 2015

Hanya tinggal 20 tempat !!!!!!

Jom sertai kami

Jemputan menghadiri
Seminar Jom Hebat Pascasiswazah siri 8

Tarikh: 6 Jun 2015 (Sabtu)
Tempat: MPWS Training Centre

Testimoni & Feedbacks

Nurul (UiTM)
Thanks Seminar JOM HEBAT 7.0. Sangat membantu dan memberi saya input serta jalan untuk PhD saya ini. Walaupun 1 hari, tapi sangat membantu”. SJHP 7.0 31 Januari 2015.

NORIZAN MOHD KHAIRI (UPM)
“Sangat puas hati…Teruja untuk mendaftar dan memulakan penulisan satisfied and back home with full of new beneficial knowledge”. SJHP 7.0 31 Januari 2015

HAMILAH JAMIL (UEA, NORWICH)
“Banyak ilmu yang saya dapat yang amat saya perlukan akhirnya terjawab. Penyampaian setiap slot oleh pakar-pakar akademik yang hebat banyak membantu saya dalam dunia PhD yang akan saya tempuhi kelak”. SJHP 6.0 - 25 Oktober 2015.

IERA YUSOFF
“Sebuah program yang bagus dan berkesan untuk membantu pelajar atau bakal pelajar yang berhasrat untuk menyambung pengajian ke peringkat yang lebih tinggi dengan maklumat dan perkongsian yang berkesan”. 21 Disember 2013”

Pendaftaran:http://postgraduateworkshop.com/jomhebatphd/

Sebarang pertanyaan boleh disalurkan ke talian 03 8912 7212

No comments:

Post a Comment